COMMUNITY MANAGEMENT

Budite aktivni na društvenim mrežama i ne propustite priliku poboljšati poslovne rezultate tvrtke te ojačati reputaciju brenda među kupcima.

Što je community management i zašto je popularan među vodećim tvrtkama?

Zapošljavate li vlastitog PR stručnjaka? Ako je odgovor potvrdan, onda smo sigurni da u potpunosti razumijete koliko je važno njegovati javni ugled tvrtke. Javnost na internetu su DRUŠTVENE MREŽE, a PR stručnjak za društvene mreže je COMMUNITY MANAGER. Posao community managera je upravljanje poslovnim profilima tvrtki na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama, Twittera, YouTubea, LinkedIna, Google Plusa, Pinteresta i drugih. Upravljanje i održavanje profila na društvenim mrežama podrazumijeva redovitu KOMUNIKACIJU s pratiteljima Vaših poslovnih profila, odnosno s Vašim fanovima ili followerima. Komunikacija na društvenim mrežama uvijek je dvosmjerna. Svaki pratitelj može Vas izravno kontaktirati vezano za Vaš proizvod ili uslugu. Stoga, community management ujedno je i korisnička podrška! Drugi dio posla community menadžera odnosi se na izradu i objavu kvalitetnog sadržaja, tj. COPYWRITING. “Sadržaj je kralj” (eng. Content is King), kažu najveći svjetski CM stručnjaci. Sadržaj je ono što zadržava i angažira Vaše followere na Facebooku i Instagramu. Ciljani statusi i tekstovi koje korisnici žele čitati, lajkati i dijeliti djelo su dobrog copywritera. *Community management nije isključivo vezan za vođenje profila na društvenim mrežama. Naime, community manager može biti zadužen i za upravljanje online reputacijom na CIJELOM internetu, uključujući i komunikaciju s fanovima brenda na forumima, news portalima i privatnim blogovima.

Što radi community manager?

…osim pisanja statusa na Facebooku : – )

Upravlja poslovnim profilima

Community menadžment ne odnosi se samo na vođenje Facebook stranica. Posljednja istraživanja pokazuju kako je druga najpopularnija mreža među korisnicima iz Hrvatske upravo – Instagram. Također, ovdje treba pridodati i YouTube, Twitter, Pinterest, LinkedIn i Google Plus. Svaka društvena mreža ima vlastita pravila objave sadržaja, komunikacije s fanovima i social media marketinga. Također, i Vaši korisnici očekuju drugačiji pristup i sadržaj ovisno o platformi na kojoj Vas prate.

Izrađuje i objavljuje sadržaj

Twitter služi za objavu kraćih statusa, Instagram i Pinterest za objavu vizualnog sadržaja, YouTube za dijeljenje videa, a LinkedIn za informiranje o samoj tvrtki. S druge pak strane, Facebook i Google+ omogućuju objavu i dijeljenje kombiniranog sadržaja. Sadržaj može biti kraći status (npr. marketinška poruka ili važna obavijest), ciljani tekst o proizvodu ili usluzi, slika (jer govori 1.000 riječi), video (jer govori i više od toga!), infografika, e-knjiga i dr.

Komunicira s fanovima brenda

Izravna komunikacija s korisnicima koji prate Vaš brend najvažnije je zaduženje community managera. To nisu samo poruke u Facebook Messengeru ili Instagram Directu. Komunikacija podrazumijeva i promptne odgovore na komentare i recenzije Vaših followera. Community manager mora biti obrazovan, pismen i kreativan. Zapamtite, Vaš online ugled ovisi o njegovom trudu i radu.

Izvještava vlasnika profila o učincima CM-a

Rezultati svakog pothvata na internetu moraju biti mjerljivi. Drugačija situacija nije niti ovdje. Community manager mora najmanje jednom mjesečno podnijeti izvještaj o stanju poslovnih profila i njihovom napretku. Napredak se očituje u povećanju broja aktivnih followera, tj. u povećanju broja interakcija korisnika s Vašim profilom. Interakcija podrazumijeva lajkanje, sheranje i komentiranje objavljenog sadržaja. Naši izvještaji su u realnom vremenu. Stoga, rezultate našeg rada možete pratiti svakodnevno.

Možete li sami upravljati svojim poslovnim profilima?

Naravno, nije community management atomska fizika. Ali, posao jest. Ako imate dovoljno vremena i volje svakodnevno kreirati sadržaj i odgovarati na poruke i komentare korisnika, potičemo Vas da se okušate kao community manager. U međuvremenu, nabrojat ćemo nekoliko prednosti i profesionalnog i samostalnog community managementa.

Prednosti PROFESIONALNOG community managementa

POPIS

Redovita objava novog sadržaja: to nam je posao! Iako potičemo samostalni community management, često vidimo kako početni entuzijazam poduzetnika vrlo brzo splasne. Jednostavno, redovito održavanje profila zahtijeva vrijeme i volju. Svaki dan!

Kvaliteta sadržaja: nećemo dovoditi u sumnju kako samostalna kreacija sadržaja nužno mora biti lošija od profesionalne kreacije. Ipak, za kvalitetan sadržaj potrebni su, ponovno, vrijeme i volja. Primjerice, kreiranje infografike može uzeti i do nekoliko sati dnevno, a kompilacija video sadržaja i do nekoliko dana. Imate li toliko vremena?

Profesionalni alati: uređivanje slika i videa nije moguće bez dobrog softwarea. No, dobar software danas je potreban i za istraživanje popularnih tema na internetu prije početka pisanja ciljanih tekstova, tj. copywritinga.

Prednosti SAMOSTALNOG community managementa

POPIS

Cijena: samostalno upravljanje društvenim profilima ne iziskuje dodatne troškove.

Poznavanje tvrtke: ovo je velika prednost samostalnog community managementa. Naime, prije nego digitalna agencija preuzme vođenje Vaših profila, mora se upoznati s Vašom tvrtkom, brendom, proizvodima i kupcima.

Usredotočite se na vlastiti posao i prepustite CM znalcima.
Kontaktirajte nas i zatražite personaliziranu ponudu za upravljanje Vašim društvenim profilima. ŽELIM PONUDU!
Community management i social media marketing za rast Vaše tvrtke

Dok community manager objavljuje sadržaj i komunicira s postojećom bazom Vaših pratitelja, social media marketer izradit će kampanju na društvenim mrežama i povećati broj fanova Vašeg brenda. Kombinacijom ciljanih oglasa i promptne korisničke podrške, Vaša online reputacija bit će na zadovoljavajućem nivou. No, ukoliko još uvijek nemate vlastitu web stranicu, propuštate kompletirati online promociju Vašeg poslovanja. Osim community managementa i marketinga na društvenim mrežama, pružamo i uslugu izrade web stranica.

Stoga, predlažemo Vam da pogledate i naše preostale web usluge:

IZRADA WEB STRANICA

Uz svaki web dolazi i 3 mjeseca besplatnog održavanja i hostinga Vaše stranice!

SEO OPTIMIZACIJA

Preskočite svoje konkurente na Googleu i ostvarite veći broj posjetitelja stranice.

OPTIMIZACIJA KONVERZIJE

Konvertirajte posjetitelje stranice u kupce Vaših proizvoda i usluga.

GOOGLE ADS

Iskoristite prednost oglašavanja na Google tražilici i poboljšajte rezultate prodaje.

EMAIL MARKETING

Newsletter je povoljan, ali moćan marketinški alat za informiranje kupaca.

CONTENT MARKETING

"Sadržaj je kralj weba!" - kažu marketinški stručnjaci. Provjerite zašto!

FACEBOOK OGLASI

Kreativan oglas, ciljana publika i relevantna licitacija jamac su dobre kampanje.

DRUŠTVENE MREŽE

Community management sastavni je dio svake uspješne tvrtke u Hrvatskoj.

UPRAVLJANJE REPUTACIJOM

Izgradite i zaštitite imidž Vaše tvrtke i Vašeg brenda na internetu.

GRAFIČKI DIZAJN

Vizualni identitet je ono po čemu Vas kupci raspoznaju u masi brendova.