GOOGLE OGLAŠAVANJE

Google AdWords je najučinkovitiji oblik oglašavanja na internetu. Vaš oglas prikazuje se pravim osobama u pravo vrijeme. K tome, Google oglasi su i najisplativiji oblik online marketinga: plaćaju se tek ukoliko korisnik klikne na Vaš oglas!

Što je Google AdWords?

U 4 jednostavna koraka 🙂

Ciljano oglašavanje

Google AdWords oglašavanje omugućuje Vam prikazivanje oglasa CILJANOJ publici koja dolazi s CILJANE lokacije i u CILJANO vrijeme (eng. Targeted Advertising).

Primjerice, ukoliko želite privući korisnike koji imaju potrebu za popravkom klima uređaja ili žele kupiti klima uređaj u lokalnoj trgovini, Google AdWords će Vam to i omogućiti.

Ukratko, Vaši oglasi prikazat će se samo potencijalnim kupcima koji su prethodno iskazali interes za proizvodima i uslugama koje i Vi prodajete.

Kako Google zna tko su Vaši potencijalni kupci? Zahvaljujući ključnim riječima koje ti potencijalni kupci upisuju u Google tražilicu prilikom istraživanja ponude na internetu.

BONUS: Google oglašavanje nije ograničeno samo na prikazivanje oglasa u rezultatima pretraživanja. Vaši oglasi mogu se prikazati i na partnerskoj mreži web stranica koje koriste oglašivačku platformu Google AdSense. To je standardna usluga Google AdWordsa, te je k tome i povoljnija od prikazivanja oglasa u rezultatima pretraživanja.

Pay-Per-Click (PPC)

Plaćajte po učinku! Nema rezultata (klikova), nema ni naplate.

Pay-Per-Click (PPC) ili plaćanje po kliku je najisplativiji oblik oglašavanja na internetu. Vaši oglasi mogu se prikazati XY puta, no u konačnici platit ćete jedino kad korisnik klikne na jedan od tih oglasa.

Kako to izgleda u praksi?

Prilikom izrade Google Adwords kampanje, odredit ćemo najisplativije ključne riječi koje Vaši potencijalni kupci mogu pretraživati na internetu. Primjerice, kad korisnik upiše u tražilicu ključnu riječ: popravak klima uređaja, Google će izlistati najrelevantnije rezultate vezane uz taj pojam. Ukoliko su Vaši oglasi optimizirani na ovu ključnu riječ (popravak klima uređaja), oni će se prikazati na vrhu Googleovih rezultata pretraživanja.

Određivanje najboljih ključnih riječi za Vaše Google oglašavanje tek je polovica posla. Drugi dio Google AdWords kampanje odnosi se na izradu kvalitetnog oglasa. Oglas mora biti kreativan, inovativan i privlačan Vašim potencijalnim kupcima.

Cost-Per-Click (CPC)

Cijena po kliku (eng. CPC ili Cost-Per-Click) jedan je od glavnih razloga zašto biste trebali angažirati Google AdWords stručnjaka prilikom pokretanja oglašivačke kampanje.

Iako je Google oglašavanje prilično isplativo jer plaćate isključivo konkretne rezultate (tj. klikove na oglas), ono Vas može koštati više ili manje, ovisno o CIJENI JEDNOG KLIKA.

Cijena klika nije fiksna kategorija! Ona ovisi o Vama i Vašim konkurentima koji također koriste Google AdWords oglase. Manja konkurencija koja se nadmeće za istu ključnu riječ značit će i manju cijenu po kliku. Također, optimizacija Vašeg Google oglasa, kao i optimizacija i kvaliteta Vaše web stranice općenito, imaju znatan utjecaj na određivanje cijene po kliku.

Nadalje, potrebno je naglasiti kako troškovi kampanje ovise isključivo o Vama. Drugim riječima, određivanjem vlastitog budžeta te ograničenjem maksimalnog iznosa licitacije (tj. cijene po kliku), kontrola ukupne potrošnje u Vašim je rukama.

Zvuči komplicirano? Priznat ćemo, postavljanje i kvalitetna optimizacija Google AdWords kampanje može biti jednako zahtjevna kao i sama SEO optimizacija web stranice! Stoga, loše postavljena Google kampanja može Vam stvoriti nepotrebno visoke troškove online oglašavanja i slabe rezultate prodaje.

Analiza uspješnosti

Već smo zaključili kako je oglašavanje na Googleu vrlo efikasno i povoljno zahvaljujući ciljanim oglasima i plaćanju po kliku. Stoga je pravi trenutak da istaknemo i treću odliku Google AdWordsa, a to je – MJERLJIVOST REZULTATA kampanje u realnom vremenu.

Zašto je to važno, pitate se.

Naime, ukoliko smo u prilici pratiti rezultate oglašavanja kontinuirano tijekom cijele kampanje, vrlo lako možemo uočiti prostor za poboljšanje naših oglasa.

Google oglasi mogu se u svakom trenutku revidirati, tj. ako oglašavanje ne daje željene rezultate ili postaje preskupo, moguće je promijeniti ciljane ključne riječi, tekst oglasa, odredišnu web stranicu (eng. Landing Page) ili iznos licitacije (maksimalne cijene po kliku). Također, kampanju je moguće deaktivirati i zamijeniti potpuno novom bez dodatnih troškova!

BONUS: uz naše vrhunske alate za analizu Google AdWords kampanje i izvještavanje o uspješnosti Vaših oglasa, uvijek ćete biti pravovremeno informirani o potrošnji Vašeg budžeta. Naši izvještaji su u realnom vremenu (!) i dostupni su Vam 24h putem posebnog linka i uz privatnu zaporku.

Marketinški alati za planiranje ključnih riječi i kreiranje Google oglasa

Google AdWords alati za istraživanje ključnih riječi i planiranje kampanje besplatni su i dostupni svim vlasnicima Gmail računa. Štoviše, prva prijava u Google AdWords omogućit će Vam i poklon bon u vrijednosti od 400kn!

Ipak, dostupne alate potrebno je dobro poznavati kako bi se iz njih izvukao maksimum, tj. najveći broj klikova uz najnižu cijenu oglašavanja. Također, pored besplatnih AdWordsovih alata, postoje i razvijeniji programi za istraživanje ključnih riječi, prosječnih cijena po kliku i analizu marketinške kampanje.

Upravo je to ono što nudimo našim klijentima: profesionalni pristup Google oglašavanju uz najbolje marketinške alate na tržištu!

Prepustite Google oglašavanje AdWords stručnjacima

Istražit ćemo najbolje ključne riječi

Ključne riječi nisu važne samo za SEO optimizaciju stranice, već i za PPC marketing. Prilikom planiranja AdWords kampanje, prvi zadatak je istražiti najbolje ključne riječi za koje ćete se nadmetati s konkurencijom na Google tražilici. Iako unutar Google AdWordsa postoji besplatan alat za istraživanje ključnih riječi kampanje i predviđanje CPC-a, isti je prilično ograničen kad je riječ o točnom volumenu pretrage, cijeni po kliku i pronalasku složenijih riječi (eng. Long Tail Keywords). S druge pak strane, naši plaćeni programi omogućuju nam detaljnije i točnije podatke za planiranje Vaše marketinške kampanje.

Složit ćemo kreativne i privlačne oglase

Desetci kvalitetno odrađenih poslova za naše klijente omogućili su nam slaganje vrlo kreativnih Google oglasa. Prije svega, oglasi moraju biti relevantni, tj. striktno vezani uz temu Vaše stranice. Pri tome je najvažniji naslov oglasa, koji mora biti relativno kratak, ali privlačan. Nadalje, tu su i web poveznica (eng. URL), te opis ponude, koji moraju odgovarati ključnoj riječi koju pretražuje korisnik Google tražilice. Posljednje, stranica na koju korisnik slijeće klikom na oglas (tzv. Landing Page) mora biti visoko optimizirana za konverziju.

Postići ćemo nižu cijenu po kliku

Svatko može izraditi Google oglas i postići nekakav rezultat. No, postići veći broj klikova uz nižu cijenu kampanje nešto je teži zadatak. Naime, ponekad CPC ne ovisi isključivo o odabranoj ključnoj riječi i konkurenciji. Primjerice, prilikom određivanja cijene po kliku, Google može u obzir uzeti i relevantnost i optimiziranost odredišne stranice, tj. landing pagea. Nadalje, adekvatnijim targetiranjem publike moguće je izostaviti korisnike kod kojih postoji iznimno mala vjerojatnost konverzije, što u konačnici znači i efikasniju i isplativiju AdWords kampanju.

Naši izvještaji oborit će Vas s nogu

Znate li da Google ima i besplatan alat za izvještavanje pod imenom Google Data Studio? No, ne pada nam na pamet preporučiti Vam korištenje potonjeg. Iako su Google alati iznimno moćni, vrlo ih je složeno koristiti, te su često – ograničeni. Naime, postoji i plaćena verzija Googleovih alata koja nudi “širu sliku”. S druge strane, naši programi su detaljni u analizi i izvještavanju i, što je najvažnije, jednostavni za tumačenje rezultata AdWords kampanje. Stoga, više nećete gubiti vrijeme na čitanje suhoparnih brojki, jer je većina podataka vizualno obrađena. Također, izvještaji su dostupni u realnom vremenu i prikazuju trenutne rezultate oglašavanja.

Ulaganjem u Google Adwords stručnjaka, ulažete u uspješnost kampanje i niže troškove digitalnog marketinga.

Oglašavanje na Googleu Vaša je najjača taktika
No, nije i jedino. Internet marketing nisu samo Google oglasi. Tu je i oglašavanje na društvenim mrežama, community management, SEO optimizacija i optimizacija stope konverzije, email (newsletter) marketing, te content marketing ili marketing sadržaja. Sve navedene marketinške aktivnosti doprinose i samom Google oglašavanju. Kako? Nižom cijenom po kliku. Zašto? Zato što bolje optimizirane web stranice (tj. one koje imaju veći promet, bolju konverziju i jači utjecaj na mrežama) postižu bolji položaj oglasa za istu ili nižu cijenu od konkurencije!
Stoga, predlažemo Vam da pogledate i naše preostale web usluge:
Izrada web stranica
Kvalitetna web stranica zlata vrijedi. To je prostor na internetu koji pripada isključivo Vašem brendu. Uz moderan CMS, samostalna izmjena sadržaja na web stranici nikad nije bila lakša.
SEO optimizacija
Optimizacija web stranice osigurava bolju poziciju stranice u rezultatima pretraživanja na Googleu. Bolja pozicija jamči i veći broj posjetitelja stranice te, posljedično, bolje rezultate prodaje.
Optimizacija konverzije
Konverzija je pojam koji označava željenu radnju posjetitelja na web stranici. Svrha optimizacije konverzije je povećanje prodaje, registracije korisnika, pretplata na newsletter ili bilo koje druge radnje na stranici.
Društvene mreže
Marketing na društvenim mrežama nikad nije bio efikasniji. Oglašavanje se plaća po impresiji ili kliku na oglas, a publiku je moguće ciljati ovisno o parametrima poput dobi, spola, mjesta, interesa i dr.
Email marketing
Email ili newsletter marketing jedan je od najisplativijih marketinških kanala na internetu. Po vrlo povoljnim cijenama, redoviti se newsletter šalje isključivo korisnicima koji su pristali primati ga.
Content marketing
Content marketing je marketing pomoću sadržaja. Kvalitetan sadržaj dominira internetom i njegova marketinška vrijednost je ogromna. “Content is King“, s pravom kažu stručnjaci za marketing.
Upravljanje reputacijom
Online reputacija gradi se i jača izravnom komunikacijom s postojećim i budućim kupcima Vaših proizvoda i usluga: na društvenim mrežama, forumima, stranicama za recenzije, blogovima itd.
Grafički dizajn
Vizualni identitet je važan faktor online uspješnosti. Kvaliteta izrade logotipa, promotivnih materijala, video sadržaja i drugih usluga grafičkog dizajna govore mnogo i o samoj tvrtki i njezinom brendu.