IZRADA WEB STRANICA

Izrađujemo kvalitetno optimizirane i responzivne web stranice s ugrađenim sustavom za samostalno upravljanje sadržajem (eng. CMS – Content Management System).

Web dizajn i razvoj

Izrada web stranice kompleksan je zadatak. Iako danas postoje online sustavi za brzu i samostalnu izradu te smještaj web stranica poput Wixa, Weeblya ili Squarespacea, to nije najbolje rješenje. Prije svega, potonji sustavi pružaju ograničene mogućnosti web dizajna i razvoja, te vjerojatno neće zadovoljiti potrebe prosječnog naručitelja projekta. Srž takvih sustava su predefinirani predlošci (eng. Templates), koji omogućuju jednostavnu izmjenu sadržaja, tj. tekstova i slika. No, poziciju, veličinu, oblik ili funkciju elemenata na stranici gotovo je nemoguće promijeniti bez znanja HTML-a, CSS-a i JavaScript-a. Naprosto, predlošci nisu previđeni za veće promjene od strane korisnika. Također, tako izrađene stranice funkcionalno su ograničene. Primjerice, ukoliko odabrani sustav nije ponudio gotovo rješenje za registraciju korisnika, implementaciju newslettera ili integraciju stranice s oglašivačkom mrežom (Google, Facebook i sl.), morat ćete sami zasukati rukave ili angažirati informatičara.

No, potrebno je naglasiti kako izrada web stranice nisu samo web dizajn i razvoj funkcija. Tu su i prilagodba servera, implementacija email i newsletter sustava, optimizacija stranice za tražilice, optimizacija konverzije posjetitelja, ugradnja marketinških pixela (famozni kolačići na stranici, tj. cookies), integracija stranice s društvenim mrežama itd.

Stoga, kako biste u konačnici bili zadovoljni svojim web projektom, smatramo da je i u 2018. najbolje rješenje angažman digitalne agencije. Naime, naš posao nije tek izrada web stranica, već i konzultacije s klijentom, savjetovanje u vezi internet marketinga, SEO optimizacija stranice (često važnije i od samog web dizajna i razvoja, jer omogućuje “vidljivost” Vaše stranice i konverziju posjetitelja!), integracija stranice s Google Analytics sustavom za praćenje prometa i remarketing i dr.

Elementi moderne internet stranice

ORIGINALNA DOMENA

Domena je Vaša internet adresa. Sastoji se od imena brenda (mediteranija) i nastavka, tj. ekstenzije (.hr). Iako nije nužno, poželjno je da naziv domene bude što kraći. Također, uvijek je bolje odabrati jednu od dostupnih TLD (eng. Top Level Domains) poput .com, .net, .org, .hr, .de, .it itd., no postoje i druge domene kao što su .vip, .party, .art, .design, .club, .apartment itd.

KVALITETAN HOSTING

Hosting je smještaj web stranice na unajmljenom serveru. Ukoliko Vaša ciljana publika dolazi pretežito iz Hrvatske, tada je najbolje zakupiti server koji se fizički nalazi u Hrvatskoj. Razlog tomu je veća brzina učitavanja podataka sa stranice. No, to ne mora uvijek biti slučaj. Moderni serveri od provjerenih hosting poslužitelja, bez obzira gdje se fizički nalazili, mogu pružiti podjednako brzo učitavanje web stranica.

SSL CERTIFIKAT

Stranica bez SSL certifikata učitava se kao nezaštićeni protokol HTTP, dok stranica sa certifikatom ima dodatak S (eng. secure) i učitava se kao HTTPS te označava sigurnu komunikaciju korisnika sa stranicom. Implementacija SSL certifikata danas je must-have za svaku ozbiljnu web stranicu.

RESPONZIVAN DIZAJN

Responzivan dizajn omogućuje prilagodbu sadržaja web stranice uređaju na kojem se stranica pregledava: mobitelu, tabletu ili osobnom računalu. Nekad je bilo potrebno izraditi dvije verzije iste web stranice, tj. jednu za učitavanje stranice na kompjuteru i drugu za učitavanje na mobitelu. Danas je to posve nepotrebno zahvaljujući responzivnom dizajnu.

CMS

CMS ili Content Management System je engleski naziv za sustav za samostalno upravljanje sadržajem web stranice. Najpoznatiji i najbolji CMS je WordPress. Web stranice izrađene u WordPressu omogućuju Vam jednostavnu izmjenu postojećeg sadržaja poput teksta, slika i videa, te samostalno dodavanje novog sadržaja u obliku članaka na blogu. Prije pojave CMS-a, svaka promjena sadržaja na stranici zahtijevala je napredno tehničko znanje ili angažman informatičara.

SEO OPTIMIZACIJA

Ukoliko još niste upoznati s pojmom SEO optimizacije, vrijeme je da shvatite njegovu pravu vrijednost. Ukratko, SEO (eng. Search Engine Optimization) je zaslužan za bolju poziciju Vaše stranice u rezultatima pretraživanja na Googleu. Bolja pozicija znači i veći broj posjetitelja. Dakle, mogli bismo zaključiti kako optimizirana stranica izravno utječe na rezultate Vaše online “vidljivosti” te, posljedično, rezultate prodaje.

BLOG

Blog je rezultat sve češćeg korištenja CMS sustava i povećanja svijesti o važnosti SEO optimizacije. Prije svega, CMS omogućuje samostalno dodavanje novog sadržaja na stranicu bez angažmana informatičara. S druge pak strane, taj novododani sadržaj vrlo je bitan segment SEO optimizacije i pozitivno utječe na rangiranje stranice na Googleu, te privlači veći broj posjetitelja, tj. potencijalnih kupaca.

EMAIL SUSTAV

Email sustav najčešće je dio zakupljenog hosting paketa, te se odnosi na izradu email pretinca i adrese za potrebe naručitelja projekta. Gotovo svaki email sustav omogućuje i do nekoliko desetaka različitih adresa i primatelja na istoj domeni (npr. ime@moja-domena.com ili info@moja-domena.com i sl.).

NEWSLETTER

Newsletter je osnovni tip email marketinga. Ukoliko se pravilno koristi, isti može biti jedan od najjačih kanala digitalnog marketinga uopće. Iako nije uobičajeno govoriti o email marketingu prilikom izrade web stranica, jer većina agencija newsletter tretira kao zasebnu uslugu, nama je to sastavni dio svakog web projekta.

GOOGLE ANALYTICS

Google Analytics je vrlo koristan program za praćenje prometa (posjetitelja) i zadanih ciljeva, tj. konverzija na Vašoj stranici. Nakon instalacije posebnog kôda u zaglavlje stranice, moći ćete pratiti broj posjetitelja, iz koje regije ili države dolaze, jesu li prvi put na stranici, koje podstranice najčešće pregledavaju i dr. Ovo je vrlo moćan alat prilikom planiranja marketinških kampanja.

FACEBOOK PIXEL

Slično Google Analyticsu, i Facebook ima svoj program za praćenje posjetitelja i konverzija na stranici. No, primarna svrha Facebook Pixela je remarketing, tj. kreiranje posebne publike za Vaše oglase na toj društvenoj mreži. Svaki posjetitelj Vaše internet stranice, koji je ujedno i član Facebooka, ostat će zabilježen u sustavu i moći ćete mu prikazati ciljane oglase. Naime, veća je vjerojatnost konverzije, odnosno kupnje proizvoda i usluga od strane korisnika koji su već upoznati s Vašim brendom.

SHARE BUTTONS

Kao posljednji element moderne web stranice izdvojili smo tzv. share buttons, odnosno gumbe za izravno dijeljene sadržaja Vaše stranice na društvenim mrežama. Bez obzira imate li predstavničku stranicu tvrtke, stranicu za iznajmljivanje apartmana, web shop ili privatni blog, prisutnost na društvenim mrežama vrlo je važan faktor internet marketinga.

Sadržaj web stranice

Ili dizajn?
Iako je često podređen atraktivnom web dizajnu, sadržaj je najvažniji dio ozbiljnog web projekta. Naime, kvalitetan sadržaj web stranica namijenjen ciljanoj publici zadržava Vaše posjetitelje i motivira ih na konverziju, tj. izvršavanje željene radnje na stranici. S druge pak strane, web dizajn ima instantan efekt te doprinosi tzv. prvom dojmu posjetitelja.

Stoga, potrebno je pronaći optimalan omjer između atraktivnog web dizajna i kvalitetnog sadržaja internet stranica.

Prilikom konzultacija s našim klijentima, posebnu pažnju posvjećujemo analizi sadržaja i budućoj URL strukturi web stranice. Tek potom razmatramo web dizajn sukladan potrebama naručitelja web projekta.

Postupak izrade web stranice

Izrada web stranica u 8 koraka :

a. Konzultacije s klijentom

Prije preuzimanja web projekta, potrebno je ustanoviti želje klijenta, te formirati okvirnu cijenu web stranice. Cijena izrade web stranica ovisi o nizu faktora: od web dizajna i razvoja funkcija, do SEO optimizacije i pripreme za internet marketing.

b. Analiza tržišta i konkurencije

Ukoliko klijent pristane na suradnju, sljedeća je faza rezervirana za analizu tržišta, tj. konkurentskih web stranica. Iako ne smatramo kako konkurenciju treba kopirati, detaljnom analizom moguće je usuglasiti smjer u kojem se projekt treba razvijati.

c. Priprema sadržaja web stranice

Uobičajeno je pravilo kako sadržaj određuje dizajn stranice. Budući sadržaj stranice najjednostavnije je percipirati pomoću detaljnog sitemapa, tj. URL strukture. Ona nam govori koliko će podstranica biti, koji sadržaj se na njima treba nalaziti, te koji sadržaj je primaran za web projekt.

d. Prijedlog web dizajna

Nakon što se odredi sadržaj web stranice, slijedi prijedlog dizajna. Dizajn podrazumijeva odabir boja, fontova, oblika elemenata te drugih parametara koji će odrediti vizualni identitet stranice. Također, u ovoj fazi određuje se i izgled zaglavlja (eng. Header) i podnožja (eng. Footer).

e. Razvoj web stranice

Faza web developmenta ili razvoja web stranice najzahtjevniji je dio projekta i za njega je predviđeno najviše vremena. Tijekom ove faze, klijent ima mogućnost praćenja napretka, te zahtjeva za eventualnim korekcijama na stranici.

f. SEO optimizacija web stranice

Nakon što je web stranica u potpunosti dizajnirana i programirana, prelazimo na SEO optimizaciju. Potrebno je naglasiti kako već tijekom rada na stranici pazimo na detalje i optimiziramo stranicu u skladu s najboljom praksom.

g. Upoznavanje klijenta s radom u CMS-u

Prije objave stranice na internetu, klijenta upoznajemo s radom u CMS sustavu. Za tu priliku, izradili smo posebne e-knjige i vodiče kako biste iskoristili puni potencijal sustava za samostalnu objavu sadržaja.

h. Lansiranje web stranice

Posljednji korak web projekta je puštanje stranice na internet. Potom slijedi praćenje izvedbe i eventualno otklanjanje manjih problema u prvih mjesec dana.

NAŠI POSLJEDNJI RADOVI

Beauty Lab

HTML, CSS, JavaScript, WordPress CMS, Full SEO, Google Analytics, Facebook Pixel

Audax Partners

HTML, CSS, JavaScript, WordPress CMS, On-Page SEO, Multi-Language

Brekalo Design

HTML, CSS, JavaScript, WordPress CMS, On-Page SEO

All Seasons Croatia

Full SEO, Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel, Yandex Metrica, Community Management

Što je uključeno u cijenu izrade web stranica?

Ajmo stvari pojednostaviti  : -)

Što druge digitalne agencije uključuju u OSNOVNU cijenu usluge izrade web stranica?

– konzultacije s klijentom

– registracija internet domene (.hr, .com, .net itd.)

– zakup domaćeg ili stranog web hostinga (smještaj web stranice)

– postavljanje email sustava s domenom Vaše web stranice

– izrada web stranice sa 5 do 10 podstranica

– implementacija kontakt forme

– implementacija Google karte s prikazom Vaše lokacije

– implementacija galerije fotografija

– izrada responzivne web stranice prilagođene pregledavanju na mobitelu i tabletu

– integracija WordPress CMS sustava za samostalno upravljanje sadržajem web stranice (samostalno dodavanje tekstova, slika i video sadržaja)

– upoznavanje klijenta s radom u CMS sustavu

osnovna SEO optimizacija web stranice

Što mi uključujemo u osnovnu cijenu SVAKOG web projekta?

SVE NAVEDENO U PRVOM STUPCU, TE SLJEDEĆE:

– implementacija SSL certifikata (umjesto osnovnog HTTP, protokol Vaše web stranice bit će HTTPS); SSL certifikat vrlo je važna SEO stavka i povoljno djeluje na online reputaciju Vaše stranice ili web shopa

– implementacija bloga za samostalnu objavu novog sadržaja na stranici

– po potrebi, integracija stranice s CDN-om (eng. Content Delivery Network) radi bržeg učitavanja Vaše web stranice; integracija s CDN-om vrlo je korisna ukoliko se Vaš web hosting nalazi u Europi, a većina posjetitelja Vaše stranice dolazi iz Amerike ili Azije

– implementacija newsletter sustava (npr. MailChimp)

– izrada brendiranih promotivnih materijala za promptnu objavu na web stranici i društvenim mrežama: 1 video i 5 slika (***POPULARNO!)

– povezivanje stranice s uslugama poput Google Analytics, Google Search Console, Google Business, Facebook Business, Facebook Pixel i sl.

napredna SEO optimizacija web stranice

– 1. mjesec besplatno održavanje web stranice

– 1. mjesec izrada PDF izvješataja o uspješnosti web stranice na internetu

Održavanje web stranica i backup podataka

Jednom izrađenu web stranicu potrebno je redovito i održavati. Prije svega, riječ je o tehničkom održavanju, koje podrazumijeva ažuriranje CMS-a i njegovih priključaka (eng. Plugins) na najnoviju verziju. Ono se radi i do nekoliko puta mjesečno. Ukoliko Vaša web stranica nije tehnički održavana, velika je vjerojatnost kako su njezina sigurnost, ali i sigurnost posjetitelja, narušene. Naime, redovitim ažuriranjem softwarea (kao primjer može poslužiti i Windows Update!), isti postaje manje ranjiv te stoga i manje podložan virusima i napadima hakera.

Iako proces ažuriranja nije zahtjevan, problem mogu izazvati promjene u CMS sustavu nakon izvršene nadogradnje. Primjerice, nakon određenog updatea, neke funkcije mogu postati neupotrebljive, a ponekad se zna dogoditi i raspad cjelokupne web stranice.

Kako biste zaštitili stranicu i sačuvali podatke koji se na njoj nalaze, predlažemo Vam profesionalno održavanje Vaše internet stranice. Osim tehničkog aspekta, održavanje podrazumijeva i redovito stvaranje kopije cjelokupne stranice i podataka (eng. Backup). Stoga, ukoliko do problema u konačnici i dođe, spremni smo promptno reagirati i vratiti Vašu web stranicu u prvobitno stanje.

Niste sigurni kojoj tvrtki dodijeliti Vaš web projekt?

Razumijemo Vas. U moru digitalnih agencija u Hrvatskoj, ponekad je teško odlučiti kojoj tvrtki dodijeliti izradu web stranice. No, ponuda ništa ne košta. Pošaljite nam upit i dopustite da Vam prezentiramo profesionalnost i sposobnost tvrtke Mediteranija j.d.o.o. ZATRAŽITE PONUDU
Izrada web stranica tek je početak Vašeg online puta.
U većini slučajeva, web stranica bez aktivnog internet marketinga i community managementa neće postići rezultate kakve priželjkujete. Online konkurencija je velika i tvrtke gotovo uvijek posežu za marketingom na Googleu i Facebooku kako bi privukle potencijalne kupce i povećale vidljivost brenda. No, troškovi oglašavanja na internetu mogu se značajno umanjiti korištenjem prednosti koje pružaju SEO optimizacija i društvene mreže. Naime, oboje za cilj ima dovođenje prometa na Vašu stranicu, te jačanje online reputacije Vašeg brenda.
Stoga, predlažemo Vam da pogledate i naše preostale web usluge:
SEO optimizacija
Optimizacija web stranice osigurava bolju poziciju stranice u rezultatima pretraživanja na Googleu. Bolja pozicija jamči i veći broj posjetitelja stranice te, posljedično, bolje rezultate prodaje.
Optimizacija konverzije
Konverzija je pojam koji označava željenu radnju posjetitelja na web stranici. Svrha optimizacije konverzije je povećanje prodaje, registracije korisnika, pretplata na newsletter ili bilo koje druge radnje na stranici.
Google Ads (AdWords)

Oglašavanje na Google tražilici najefikasniji je oblik internet marketinga: oglasi se prikazuju samo onim korisnicima koji pretražuju zadane ključne riječi, a oglašavanje se plaća po kliku na oglas (PPC marketing).

Društvene mreže
Marketing na društvenim mrežama nikad nije bio efikasniji. Oglašavanje se plaća po impresiji ili kliku na oglas, a publiku je moguće ciljati ovisno o parametrima poput dobi, spola, mjesta, interesa i dr.
Email marketing
Email ili newsletter marketing jedan je od najisplativijih marketinških kanala na internetu. Po vrlo povoljnim cijenama, redoviti se newsletter šalje isključivo korisnicima koji su pristali primati ga.
Content marketing
Content marketing je marketing pomoću sadržaja. Kvalitetan sadržaj dominira internetom i njegova marketinška vrijednost je ogromna. “Content is King“, s pravom kažu stručnjaci za marketing.
Upravljanje reputacijom
Online reputacija gradi se i jača izravnom komunikacijom s postojećim i budućim kupcima Vaših proizvoda i usluga: na društvenim mrežama, forumima, stranicama za recenzije, blogovima itd.
Grafički dizajn
Vizualni identitet je važan faktor online uspješnosti. Kvaliteta izrade logotipa, promotivnih materijala, video sadržaja i drugih usluga grafičkog dizajna govore mnogo i o samoj tvrtki i njezinom brendu.