EMAIL MARKETING
Što je email marketing?
Email marketing uvijek je usmjeren prema postojećim korisnicima Vaše web stranice, odnosno prema onim korisnicima koji su dobrovoljno i svjesno prihvatili pretplatu na Vaš newsletter (eng. Newsletter Subscribers). Uslijed novih i strožih pravila o zaštiti korisničkih podataka na internetu (primjerice, europski GDPR, tj. General Data Protection Regulation), svaki poslani newsletter nužno mora postojećem korisniku ponuditi mogućnost odjave pretplate na primljeni newsletter.
Stoga, newsletter marketing ne smijemo miješati sa slanjem tzv. cold emails (slično kao cold calls), gdje marketinšku poruku ili ponudu šaljemo korisnicima koji nam prethodno nisu dali suglasnost za izravno kontaktiranje.
Osnovna prednost email marketinga je PERSONALIZACIJA email poruke. Za razliku od uobičajene dostave identičnih letaka u poštanski sandučić, newsletter je uvijek prilagođen korisniku koji ga prima. Primjerice, ukoliko se neki korisnik pretplatio na informacije o ponudi automobilskih guma, nema smisla da prima newsletter o bijeloj tehnici. Upravo takva segmentacija korisnika, ovisno o njihovim preferencijama, omogućuje veliku efikasnost email marketinga uz niske troškove dostave newslettera.
Nadalje, ono što email marketing čini privlačnim marketinškim kanalom je automatizacija isporuke newslettera i mogućnost detaljnog izvještaja o uspješnosti newsletter kampanje. Ukoliko se postojeća newsletter kampanja pokaže neuspješnom, vrlo lako se može zamijeniti novom.
Zašto email marketing?
Newsletter je nenametljiv način informiranja kupaca
Newsletter podiže svijest kupaca o tvrtki i brendu
Newsletter je odličan marketinški alat za povećanje prodaje
Email marketing osigurava veći broj posjetitelja stranice
Cijena email marketinga je cost-effective
Vaša konkurencija već koristi prednosti newslettera
Newsletter kampanja
Izrada liste pretplatnika na newsletter
No, to nije jednostavan proces. Zapravo, to je najteži dio email marketinga!
Ne brinite. Mi ćemo Vam pomoći pridobiti nove pretplatnike i izgraditi kvalitetnu bazu potencijalnih kupaca.
Izrada newsletter obrasca
Sigurni smo kako ste do sada vidjeli najmanje desetak različitih newslettera. Stoga, nije potrebno posebno opisivati kako newsletter obrazac izgleda.
Napomenut ćemo kako je (opet!) najvažniji SADRŽAJ poruke. Zatim slijedi DIZAJN newslettera.
Odabir alata za slanje newslettera
Ovi alati dobri su za početak Vašeg email marketinga, tj. dok još nemate troznamenkastu listu pretplatnika i dok ne šaljete više desetaka tisuća newslettera mjesečno.
Paralelno s navedenim alatima, omogućujemo i korištenje našeg internog softwarea za kreiranje newslettera i pokretanje newsletter kampanje.
Praćenje i analiza newsletter kampanje
Ukoliko ste već koristili naše usluge internet marketinga, sigurno ste primijetili kako naglasak stavljamo na analizu rezultata marketinške kampanje.
Praćenje izvedbe i analiza rezultata omogućuju nam mjerenje uspješnosti poslanog newslettera.
Newsletter marketing vs cold email strategija
No, za razliku od telefonske prodaje koja u pravilu nije pomno planirana, cold emailing itekako jest. Primjerice, hladan email šaljemo samo onim korisnicima interneta za koje pretpostavljamo da postoji najveća šansa da će ih naši proizvodi i usluge zanimati. Stoga, ukoliko prodajemo poljoprivredne alate, nema smisla kontaktirati frizerske salone.
Dakle, prije slanja cold emaila, potrebno je istražiti tržište, složiti listu relevantnih email adresa i personalizirati poruku. Kao i kod newsletter marketinga, korištenje softwarea za automatizacija isporuke i izvještavanje o uspješnosti cold email kampanje je moguće, no nije uvijek nužno.
No, iako je slanje cold email poruka moguće i bez softwarea, ne bismo Vam to preporučili. Naime, pogrešno korištenje email servisa može rezultirati sankcioniranjem Vaše email adrese (npr. svrstavanjem Vaše pošte u SPAM sandučić), a ponekad i cijele domene.
Svrha cold emailinga je stupanje u kontakt s potencijalnim partnerima ili kupcima. U nedostatku iskustva, mnogi vlasnici biznisa suviše agresivno koriste ovu marketinšku taktiku, želeći odmah prodati svoj proizvod ili uslugu. Kao i newsletter kampanja, cold email strategija gotovo nikad nije samo jedna poruka. Primjerice, prvi hladan email šaljemo kao informaciju o postojanju našeg biznisa. Ukoliko primatelj ne odgovori na email, moguće je poslati novu poruku kao svojevrstan podsjetnik (eng. Follow-up Email). Kad pridobijemo pažnju primatelja, tek tada slijedi ponuda za kupnju naših proizvoda i usluga.
Verifikacija email adresa i čišćenje email liste
To je ozbiljan problem, a koliko ga online divovi poput MailChimpa ozbiljno shvaćaju dočarava i činjenica kako bi Vaš korisnički račun na tom servisu mogao biti suspendiran ukoliko Vaša email lista nije “čista”.
Čistom email listom možemo smatrati listu koja u niti jednom trenutku nema više od 3% neispravnih, netočnih ili blokiranih email adresa. Čišćenje liste nije jednokratan zadatak, posebice ako se lista kontinuirano nadopunjuje novim email adresama. Naime, mnoge email adrese nestaju iz dana u dan, jer ih vlasnici mijenjaju novima ili se naprosto domene (serveri) deaktiviraju.
Stoga, nikad ne zaboravite očistiti Vašu email listu prije slanja email i newsletter poruka.
Facebook Newsletter
Klasičan email marketing vrlo je dobra marketinška opcija, jer postatak otvorenih newslettera može biti i do 40% ukoliko je kampanja pravilno izrađena. No, u slučaju Facebook newslettera, postotak pročitanih poruka penje se i do nevjerojatnih 80%!
Newsletter putem Messengera šalje se aktivnim pratiteljima Vaše Facebook stranice. Kažemo aktivnim, jer kao i u slučaju uobičajene newsletter kampanje, primatelji moraju dati prethodnu suglasnost za sudjelovanje u kampanji.
SAZNAJ VIŠE
Započnite s email marketingom još danas.
Otkrijte moćan marketinški alat koji neće predstavljati teret za Vaš budžet.Kombinirajte email marketing s drugim marketinškim strategijama
IZRADA WEB STRANICA
Uz svaki web dolazi i 3 mjeseca besplatnog održavanja i hostinga Vaše stranice!
SEO OPTIMIZACIJA
Preskočite svoje konkurente na Googleu i ostvarite veći broj posjetitelja stranice.
OPTIMIZACIJA KONVERZIJE
Konvertirajte posjetitelje stranice u kupce Vaših proizvoda i usluga.
GOOGLE ADS
Iskoristite prednost oglašavanja na Google tražilici i poboljšajte rezultate prodaje.
EMAIL MARKETING
Newsletter je povoljan, ali moćan marketinški alat za informiranje kupaca.
CONTENT MARKETING
"Sadržaj je kralj weba!" - kažu marketinški stručnjaci. Provjerite zašto!
FACEBOOK OGLASI
Kreativan oglas, ciljana publika i relevantna licitacija jamac su dobre kampanje.
DRUŠTVENE MREŽE
Community management sastavni je dio svake uspješne tvrtke u Hrvatskoj.
UPRAVLJANJE REPUTACIJOM
Izgradite i zaštitite imidž Vaše tvrtke i Vašeg brenda na internetu.
GRAFIČKI DIZAJN
Vizualni identitet je ono po čemu Vas kupci raspoznaju u masi brendova.