GOOGLE OGLAŠAVANJE

Google Ads (AdWords) je najučinkovitiji kanal internet marketinga. Oglasi se prikazuju u rezultatima pretraživanja i naplaćuju se tek klikom korisnika na oglas.

Što je Google Ads (AdWords)?

U 4 jednostavna koraka 🙂

Ciljano oglašavanje

Google Ads (AdWords) oglašavanje omugućuje Vam prikazivanje oglasa CILJANOJ publici koja dolazi s CILJANE lokacije i u CILJANO vrijeme (eng. Targeted Advertising).

Primjerice, ukoliko želite privući korisnike koji imaju potrebu za popravkom klima uređaja ili žele kupiti klima uređaj u lokalnoj trgovini, Google Ads će Vam to i omogućiti.

Ukratko, Vaši oglasi prikazat će se samo potencijalnim kupcima koji su prethodno iskazali interes za proizvodima i uslugama koje i Vi prodajete.

Kako Google zna tko su Vaši potencijalni kupci? Zahvaljujući ključnim riječima koje ti potencijalni kupci upisuju u Google tražilicu prilikom istraživanja ponude na internetu.

BONUS: Google oglašavanje nije ograničeno samo na prikazivanje oglasa u rezultatima pretraživanja. Vaši oglasi mogu se prikazati i na partnerskoj mreži web stranica (tzv. prikazivačka mreža) koje koriste oglašivačku platformu Google AdSense. To je standardna usluga Google Adsa, te je k tome i povoljnija od prikazivanja oglasa u rezultatima pretraživanja.

Pay-Per-Click (PPC)

Plaćajte po učinku! Nema rezultata (klikova), nema ni naplate.

Pay-Per-Click (PPC) ili plaćanje po kliku je najisplativiji oblik oglašavanja na internetu. Vaši oglasi mogu se prikazati XY puta, no u konačnici platit ćete jedino kad korisnik klikne na jedan od tih oglasa.

Kako to izgleda u praksi?

Prilikom izrade Google Ads kampanje, odredit ćemo najisplativije ključne riječi koje Vaši potencijalni kupci mogu pretraživati na internetu. Primjerice, kad korisnik upiše u tražilicu ključnu riječ: popravak klima uređaja, Google će izlistati najrelevantnije rezultate vezane uz taj pojam. Ukoliko su Vaši oglasi optimizirani na ovu ključnu riječ (popravak klima uređaja), oni će se prikazati na vrhu Googleovih rezultata pretraživanja.

Određivanje najboljih ključnih riječi za Vaše Google oglašavanje tek je polovica posla. Drugi dio Google Ads kampanje odnosi se na izradu kvalitetnog oglasa. Oglas mora biti kreativan, inovativan i privlačan Vašim potencijalnim kupcima.

Cost-Per-Click (CPC)

Cijena po kliku (eng. CPC ili Cost-Per-Click) jedan je od glavnih razloga zašto biste trebali angažirati Google Ads stručnjaka prilikom pokretanja oglašivačke kampanje.

Iako je Google oglašavanje prilično isplativo jer plaćate isključivo konkretne rezultate (tj. klikove na oglas), ono Vas može koštati više ili manje, ovisno o CIJENI JEDNOG KLIKA.

Cijena klika nije fiksna kategorija! Ona ovisi o Vama i Vašim konkurentima koji također koriste Google Ads oglase. Manja konkurencija koja se nadmeće za istu ključnu riječ značit će i manju cijenu po kliku. Također, optimizacija Vašeg Google oglasa, kao i optimizacija i kvaliteta Vaše web stranice općenito, imaju znatan utjecaj na određivanje cijene po kliku.

Nadalje, potrebno je naglasiti kako troškovi kampanje ovise isključivo o Vama. Drugim riječima, određivanjem vlastitog budžeta te ograničenjem maksimalnog iznosa licitacije (tj. cijene po kliku), kontrola ukupne potrošnje u Vašim je rukama.

Zvuči komplicirano? Priznat ćemo, postavljanje i kvalitetna optimizacija Google Ads kampanje može biti jednako zahtjevna kao i sama SEO optimizacija web stranice! Stoga, loše postavljena Google kampanja može Vam stvoriti nepotrebno visoke troškove online oglašavanja i slabe rezultate prodaje.

Analiza uspješnosti

Već smo zaključili kako je oglašavanje na Googleu vrlo efikasno i povoljno zahvaljujući ciljanim oglasima i plaćanju po kliku. Stoga je pravi trenutak da istaknemo i treću odliku Google Adsa, a to je – MJERLJIVOST REZULTATA kampanje u realnom vremenu.

Zašto je to važno, pitate se.

Naime, ukoliko smo u prilici pratiti rezultate oglašavanja kontinuirano tijekom cijele kampanje, vrlo lako možemo uočiti prostor za poboljšanje naših oglasa.

Google oglasi mogu se u svakom trenutku revidirati, tj. ako oglašavanje ne daje željene rezultate ili postaje preskupo, moguće je promijeniti ciljane ključne riječi, tekst oglasa, odredišnu web stranicu (eng. Landing Page) ili iznos licitacije (maksimalne cijene po kliku). Također, kampanju je moguće deaktivirati i zamijeniti potpuno novom bez dodatnih troškova!

BONUS: uz naše vrhunske alate za analizu Google Ads kampanje i izvještavanje o uspješnosti Vaših oglasa, uvijek ćete biti pravovremeno informirani o potrošnji Vašeg budžeta. Naši izvještaji su u realnom vremenu i dostupni su Vam 24/7 putem posebnog linka i uz privatnu zaporku.

Alati za planiranje ključnih riječi i kreiranje Google oglasa

Google Ads alati za istraživanje ključnih riječi i planiranje kampanje besplatni su i dostupni svim vlasnicima Gmail računa. Štoviše, prva prijava u Google Ads omogućit će Vam i poklon bon u vrijednosti od 400kn!

Ipak, dostupne alate potrebno je dobro poznavati kako bi se iz njih izvukao maksimum, tj. najveći broj klikova uz najnižu cijenu oglašavanja. Također, pored besplatnih Google Ads alata, postoje i razvijeniji programi za istraživanje ključnih riječi, prosječnih cijena po kliku i analizu marketinške kampanje.

Upravo je to ono što nudimo našim klijentima: profesionalni pristup Google Ads oglašavanju uz najbolje marketinške alate na tržištu!

Prepustite Google Ads oglašavanje stručnjacima!

Istražit ćemo najbolje ključne riječi za Vašu kampanju

DETALJI

Ključne riječi nisu važne samo za SEO optimizaciju stranice, već i za PPC marketing. Prilikom planiranja AdWords kampanje, prvi zadatak je istražiti najbolje ključne riječi za koje ćete se nadmetati s konkurencijom na Google tražilici. Iako unutar Google Adsa postoji besplatan alat za istraživanje ključnih riječi kampanje i predviđanje CPC-a, isti je prilično ograničen kad je riječ o točnom volumenu pretrage, cijeni po kliku i pronalasku složenijih riječi (eng. Long Tail Keywords). S druge pak strane, naši plaćeni programi omogućuju nam detaljnije i točnije podatke za planiranje Vaše marketinške kampanje.

Kreirat ćemo privlačne i efikasne oglase

DETALJI
Desetci kvalitetno odrađenih poslova za naše klijente omogućili su nam slaganje vrlo kreativnih Google oglasa. Prije svega, oglasi moraju biti relevantni, tj. striktno vezani uz temu Vaše stranice. Pri tome je najvažniji naslov oglasa, koji mora biti relativno kratak, ali privlačan. Nadalje, tu su i web poveznica (eng. URL), te opis ponude, koji moraju odgovarati ključnoj riječi koju pretražuje korisnik Google tražilice. Posljednje, stranica na koju korisnik slijeće klikom na oglas (tzv. Landing Page) mora biti visoko optimizirana za konverziju.

Uštedjet ćemo Vaš novac i Vaše vrijeme

DETALJI
Svatko može izraditi Google oglas i postići nekakav rezultat. No, postići veći broj klikova uz nižu cijenu kampanje nešto je teži zadatak. Naime, ponekad CPC ne ovisi isključivo o odabranoj ključnoj riječi i konkurenciji. Primjerice, prilikom određivanja cijene po kliku, Google može u obzir uzeti i relevantnost i optimiziranost odredišne stranice, tj. landing pagea. Nadalje, adekvatnijim targetiranjem publike moguće je izostaviti korisnike kod kojih postoji iznimno mala vjerojatnost konverzije, što u konačnici znači i efikasniju i isplativiju Google Ads kampanju.

Izvještavat ćemo Vas o rezultatima kampanje

DETALJI
Znate li da Google ima i besplatan alat za izvještavanje pod imenom Google Data Studio? No, ne pada nam na pamet preporučiti Vam korištenje potonjeg. Iako su Google alati iznimno moćni, vrlo ih je složeno koristiti, te su često – ograničeni. Naime, postoji i plaćena verzija Googleovih alata koja nudi “širu sliku”. S druge strane, naši programi su detaljni u analizi i izvještavanju i, što je najvažnije, jednostavni za tumačenje rezultata AdWords kampanje. Stoga, više nećete gubiti vrijeme na čitanje suhoparnih brojki, jer je većina podataka vizualno obrađena. Također, izvještaji su dostupni u realnom vremenu i prikazuju trenutne rezultate oglašavanja.
Ulaganje koje će Vam se isplatiti
Google Ads je kompleksan sustav za oglašavanje. Uz naše znanje, iskoristite najposjećeniju tražilicu i poboljšajte svoje web poslovanje.
Oglašavanje na Googleu Vaša je najjača taktika
No, nije i jedino. Internet marketing nisu samo Google oglasi. Tu je i oglašavanje na društvenim mrežama, community management, SEO optimizacija i optimizacija stope konverzije, email (newsletter) marketing, te content marketing ili marketing sadržaja. Sve navedene marketinške aktivnosti doprinose i samom Google oglašavanju. Kako? Nižom cijenom po kliku. Zašto? Zato što bolje optimizirane web stranice (tj. one koje imaju veći promet, bolju konverziju i jači utjecaj na mrežama) postižu bolji položaj oglasa za istu ili nižu cijenu od konkurencije!
Stoga, predlažemo Vam da pogledate i naše preostale web usluge:
IZRADA WEB STRANICA

Uz svaki web dolazi i 3 mjeseca besplatnog održavanja i hostinga Vaše stranice!

SEO OPTIMIZACIJA

Preskočite svoje konkurente na Googleu i ostvarite veći broj posjetitelja stranice.

OPTIMIZACIJA KONVERZIJE

Konvertirajte posjetitelje stranice u kupce Vaših proizvoda i usluga.

GOOGLE ADS

Iskoristite prednost oglašavanja na Google tražilici i poboljšajte rezultate prodaje.

EMAIL MARKETING

Newsletter je povoljan, ali moćan marketinški alat za informiranje kupaca.

CONTENT MARKETING

"Sadržaj je kralj weba!" - kažu marketinški stručnjaci. Provjerite zašto!

FACEBOOK OGLASI

Kreativan oglas, ciljana publika i relevantna licitacija jamac su dobre kampanje.

DRUŠTVENE MREŽE

Community management sastavni je dio svake uspješne tvrtke u Hrvatskoj.

UPRAVLJANJE REPUTACIJOM

Izgradite i zaštitite imidž Vaše tvrtke i Vašeg brenda na internetu.

GRAFIČKI DIZAJN

Vizualni identitet je ono po čemu Vas kupci raspoznaju u masi brendova.