OPTIMIZACIJA KONVERZIJE
Konvertirajte posjetitelje u kupce Vaših proizvoda i usluga!
No, koliko je tih posjetitelja učinilo željenu radnju na stranici? Primjerice, je li Vaša online prodaja na zadovoljavajućoj razini? Imate li visoku stopu registracije novih korisnika? Kojim tempom raste Vaša newsletter lista?
Sve su to krajnji ciljevi optimizacije konverzija.
Ova posebna SEO tehnika punog naziva: Optimizacija stope konverzije ili skraćeno CRO (eng. Conversion Rate Optimization), omogućit će pretvaranje, tj. konvertiranje Vaših posjetitelja u aktivne korisnike web stranice. Ti korisnici učinit će upravo ono što od njih i očekujete, te ispuniti svrhu Vaše stranice.
Kako optimizirati stopu konverzije?
OPTIMIZACIJA STRUKTURE ELEMENATA NA STRANICI
REDIZAJN WEB STRANICE
IZRADA OPTIMIZIRANIH LANDING PAGESA
DODAVANJE INTERAKTIVNOG SADRŽAJA NA STRANICU
Testirajte jednu od tehnika optimizacije konverzije!
Za Vas smo pripremili samo jedan mali dio iz naše ponude interaktivnog sadržaja na stranici: na Vašoj desnoj strani (ako stranicu pregledavate na desktopu) ili odmah ispod ovog teksta (za čitatelje na mobitelu) nalazi se srce.
Kliknite na srce i otključajte čaroliju :-).
KLIKNI NA SRCE!
Rezultati optimizacije konverzija
Veći broj aktivnih korisnika web stranice
Bolja prodaja putem Vašeg web shopa
Povećanje broja registriranih korisnika
Vi odlučite!
Što je bounce rate?
Drugim riječima, to je postotak posjetitelja web stranice koji napuštaju tu istu stranicu bez otvaranja drugih podstranica. Primjerice, posjetitelj će učitati Vašu početnu stranicu (naslovnicu), no neće nastaviti otvarati i Vaše druge podstranice (npr. podstranicu za kontakt, podstranicu s popisom usluga, članak na blogu itd.).
Upravo je smanjenje stope napuštanja web stranice svrha optimizacije konverzije!
Ukoliko je Vaš bounce rate preko 60%, to ukazuje na visoku stopu napuštanja Vaše web stranice. U tom slučaju, pretpostavka je kako sadržaj na stranici nije zanimljiv Vašim posjetiteljima. S druge pak strane, sadržaj može biti kvalitetan i zanimljiv, ali su njegov raspored i dizajn na stranici neprihvatljivi i ne privlače Vaše posjetitelje na konverziju.
Tada jedino pravilna optimizacija konverzije može pridonijeti ublažavanju visokog bounce ratea. Ipak, potrebno je naglasiti kako ponekad niti optimizacija konverzije ne može donijeti željene rezultate. Najčešće je to slučaj kad je osnovna SEO optimizacija loše odrađena. Primjerice, ako je Vaša web stranica optimizirana na pogrešne ključne riječi ili je usmjerena na krivu publiku, tada nikakav sadržaj niti njegov dizajn neće motivirati posjetitelje na konverziju. Naprosto, u tom slučaju Vaša web stranica jednostavno ne zanima posjetitelje koji (slučajno) završavaju na njoj. Stoga, vrlo je važno odraditi dobru SEO optimizaciju web stranice prije same optimizacije konverzije!
Je li visoki bounce rate uvijek pokazatelj loše izvedbe Vaše web stranice? Nije. Primjerice, ukoliko imate veliku stopu napuštanja određenih podstranica (ne naslovnice!) i članaka na blogu, to ne mora značiti da je Vaš sadržaj nezanimljiv ili neprivlačan. Jednostavno, Vaši posjetitelji su vidjeli i pročitali što su htjeli (moguće i podijelili sadržaj na društvenim mrežama!), te su nastavili surfati ostatkom interneta. I to je u potpunosti legitimno! Zabrinjavajuće postaje kad je bounce rate početne stranice i drugih ciljanih podstranica viši od prosjeka industrije.
Što je A/B testiranje?
Nemojte nagađati, testirajte! 🙂
A/B testiranje primjenjivo je u mnogim područjima SEO optimizacije i internet marketinga. Cilj je odrediti koji će od 2 ili više različitih elemenata, sadržaja, dizajna ili pristupa ostvariti bolje rezultate, tj. veći broj klikova, čitanja ili dijeljenja od strane posjetitelja stranice.
Dakle, pravilnim A/B testom moguće je identificirati bolje web rješenje i smanjiti bounce rate, tj. stopu napuštanja stranice bez prethodne konverzije posjetitelja. Stoga, A/B testiranje jedno je najučinkovitijih rješenja prilikom optimizacije stope konverzije.
Potrebno je naglasiti kako proces A/B testiranja može potrajati od nekoliko tjedana do nekoliko mjeseci. U određenim slučajevima, pozitivne rezultate testiranja moguće je dobiti i ranije, no ne smije se zalijetati sa zaključcima!
Konvertiraj posjetitelje!
Neka Vaša stranica bude učinkovita i ispuni svoju svrhu. Povećajte broj aktivnih korisnika i prihode od web poslovanja.Optimizacija konverzije napredna je SEO tehnika
IZRADA WEB STRANICA
Uz svaki web dolazi i 3 mjeseca besplatnog održavanja i hostinga Vaše stranice!
SEO OPTIMIZACIJA
Preskočite svoje konkurente na Googleu i ostvarite veći broj posjetitelja stranice.
OPTIMIZACIJA KONVERZIJE
Konvertirajte posjetitelje stranice u kupce Vaših proizvoda i usluga.
GOOGLE ADS
Iskoristite prednost oglašavanja na Google tražilici i poboljšajte rezultate prodaje.
EMAIL MARKETING
Newsletter je povoljan, ali moćan marketinški alat za informiranje kupaca.
CONTENT MARKETING
"Sadržaj je kralj weba!" - kažu marketinški stručnjaci. Provjerite zašto!
FACEBOOK OGLASI
Kreativan oglas, ciljana publika i relevantna licitacija jamac su dobre kampanje.
DRUŠTVENE MREŽE
Community management sastavni je dio svake uspješne tvrtke u Hrvatskoj.
UPRAVLJANJE REPUTACIJOM
Izgradite i zaštitite imidž Vaše tvrtke i Vašeg brenda na internetu.
GRAFIČKI DIZAJN
Vizualni identitet je ono po čemu Vas kupci raspoznaju u masi brendova.