UPRAVLJANJE REPUTACIJOM NA INTERNETU
Što je online reputacija?
Iako imaju dodirnih točaka, reputation management nije isto što i klasičan PR. Naime, stručnjak za odnose s javnošću na scenu stupa tek kad je šteta već počinjena. U slučaju upravljanja online reputacijom, kontinuirani monitoring cijelog interneta, tj. informativnih portala, privatnih blogova, stranica za recenzije, foruma i društvenih mreža, omogućit će promptno priključenje raspravi nezadovoljnih korisnika prije nego se negativan stav proširi cijelom online zajednicom.
No, upravljanje reputacijom na internetu nije samo detekcija nezadovoljnih korisnika i njihovih loših recenzija i komentara. Također, vrlo je produktivno uključiti se i u razgovore o brendu koji su pozitivnog karaktera. Dokazano je kako aktivna komunikacija brenda s njegovim korisnicima na internetu ima veliku ulogu u pridobivanju povjerenja i jačanju lojalnosti kupaca.
Kao i sve druge strategije internet marketinga, kvalitetno upravljanje online reputacijom zahtijeva vrhunske programe za brzu identifikaciju spomena Vaše tvrtke, proizvoda ili zaposlenika. Istraživanje Vašeg brenda na Google tražilici naprosto nije dovoljno. Toga je svjestan i sam Google, te je stoga ponudio besplatni alat za praćenje ključnih riječi pod nazivom Google Alerts. U Vašem slučaju, ključne riječi su nazivi tvrtke, brenda, proizvoda i dr. No, ovaj software ima svoja ograničenja. Primjerice, Google Alerts nije pouzdan za praćenje pojedinačnih objava korisnika na društvenim mrežama i komentara na forumima.
Mi koristimo neke od najboljih programa za monitoring ključnih riječi vezanih uz Vaše poslovanje. Primjerice, Mention i Awario. Ovi programi omogućuju nam i puno više od pukog praćenja objava (ne)zadovoljnih korisnika. Prije svega, mislimo na otkrivanje novih poslovnih prilika za Vašu tvrtku. To može biti identifikacija influencera na društvenim mrežama koji su popularni u niši u kojoj poslujete, otkrivanje novih tržišta i ciljane publike, bolje razumijevanje marketinške strategije konkurentskih brendova i sl.
Što utječe na Vaš online imidž?
Recenzije kupaca
Članci na news portalima
Komentari korisnika na društvenim mrežama
Komentari korisnika na forumima
Kako upravljati reputacijom na internetu?
Praćenje objava korisnika o Vašem brendu
Uključivanje u konverzaciju o Vašem brendu
Kreiranje vlastitog sadržaja o Vašem brendu
Monitoring online konkurencije
Praćenje online konkurencije posve je legitimna metoda i može se pripisati istraživanju tržišta i usvajanju najboljih praksi.
Zaštitite imidž brenda na internetu
Upravljanje reputacijom podrazumijeva cijeli set vještina digitalnog marketinga. Prepustite taj posao stručnjacima.Upravljanje imidžom na internetu je zahtjevan posao
Osim što upravljanje online reputacijom zahtijeva cijeli set vještina digitalnog marketinga, ono zahtijeva i set kvalitetnih programa za optimizaciju, oglašavanje, kompilaciju i monitoring sadržaja na internetu. Mediteranija pokriva sve usluge potrebne za profesionalno upravljanje reputacijom Vašeg brenda na internetu.
IZRADA WEB STRANICA
Uz svaki web dolazi i 3 mjeseca besplatnog održavanja i hostinga Vaše stranice!
SEO OPTIMIZACIJA
Preskočite svoje konkurente na Googleu i ostvarite veći broj posjetitelja stranice.
OPTIMIZACIJA KONVERZIJE
Konvertirajte posjetitelje stranice u kupce Vaših proizvoda i usluga.
GOOGLE ADS
Iskoristite prednost oglašavanja na Google tražilici i poboljšajte rezultate prodaje.
EMAIL MARKETING
Newsletter je povoljan, ali moćan marketinški alat za informiranje kupaca.
CONTENT MARKETING
"Sadržaj je kralj weba!" - kažu marketinški stručnjaci. Provjerite zašto!
FACEBOOK OGLASI
Kreativan oglas, ciljana publika i relevantna licitacija jamac su dobre kampanje.
DRUŠTVENE MREŽE
Community management sastavni je dio svake uspješne tvrtke u Hrvatskoj.
UPRAVLJANJE REPUTACIJOM
Izgradite i zaštitite imidž Vaše tvrtke i Vašeg brenda na internetu.
GRAFIČKI DIZAJN
Vizualni identitet je ono po čemu Vas kupci raspoznaju u masi brendova.